zondag 8 maart 2015

Speciale aanbieding altijd geldig

Wat is er niet leuker om een artikel altijd voor u als klant in de aanbieding te hebben!

Nou dat doen wij van something4you. Wij vinden namelijk de geurlampen van Ashleigh en Burwood zo mooi en bijzonder staan op een salontafel of eettafel dat wij u ook mee willen laten profiteren.

Dat doen wij door Transparantie kijk:

De geurlampen zijn er in verschillende maten en dus ook verschillende prijzen.
Vandaar dat ik regelmatig deze aanbieding vermeld. Zo heb ik deze keer een prachtige Geurlamp


Deep Sea Fragrance Lamp  

prachtige gecombineerde kleur blauw/groen. Daar hoort uiteraard een heerlijke Fragrance geur bij van Sea Breeze € 8,25 Het frisse gevoel van zeelucht is gevangen in deze schone zwoele geur. Warme citrus gecombineerd met frisse pepermunt, alyssum en frangipani. Uiteraard kunt u uw eigen geur nemen. 
Kijkt u hier naar een passende geur wat bij u past.
Bovenin op de pagina kunt u de selectie maken. 

De lamp kost in de winkel tussen € 49 en € 60.  U vraagt zich natuurlijk af hoe kan het dat er zoveel verschil in zit. Het is afhankelijk wat voor marge de winkel bovenop de inkoopprijs wil hanteren of mischien wel moet van de producent. En hoeveel je afneemt dan kan je ook iets lager zitten met de prijs. 
Maar wat vooral belangrijk is in deze is dat je als winkelier wat ik zelf ook ben veel winst wil maken, maar liever zie ik dat de marge een normale verhouding heeft en dat de klant bij zich zelf het gevoel heeft dat hij bij de webwinkel goed zit en ook nog eens goed wordt geholpen. 
En dat de klant uiteindelijk vaker terug komt. Dat zie ik liever. 

Omdat mijn passie o.a. bij deze Fragrance lampen ligt wil ik u een speciale prijs aanbieden. 
De lamp bij mij voor u kost € 54,95 en GEEN verzendkosten

TIP Er zijn ook fragrance oil giftsets in een mooie kado doos zitten 3 verschillende flesjes a 180ml geuroil. Dat is ook leuk om te bestellen, zo kunt u kijken welke geur er bij u het beste past. Deze giftsets kost bij mij € 19,95

Als u interesse heeft of nog vragen hebt of misschien heb ik u zo enthousiast gemaakt dat u gelijk wilt bestellen dat kan op verschillende manieren. 

Bestellen kan via 


Mijn gegegens zijn: zodat u zeker weet dat het goed zit :)  en via contact rechtsboven.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geeft een reactie wat u van het blog/bericht vindt.
Alvast bedankt.