maandag 9 maart 2015

Lifestyleblogs Top 100

Zo gisteren me ingeschreven bij Lifestyleblogs Top 100.

Ik zat gisteren op google inspiratie op te doen voor mijn blog over geurlampen, en toen kwam ik op deze site terecht. Goed hoor.

Dus wat doe ik gelijk ingeschreven en hopa vandaag een mail ontvangen dat ik in de categorie Lifestyleblogs Top 100 zit.

Ik gelijk scrollen waar ik stond 122 plaats en ja hoor een score van 35.34
http://www.bestebloggers.nl/qlifestyleblogs/724/huisparfum--interieurparfum-voor-elke-ruimte-in-je-woning

Nou is toch leuk. En nu maar schrijven en schrijven. Hierbij belangrijk om niet gewoon klakeloos wat in je bol zit op te schrijven wat ik nu eigenlijk een beetje doe. Maar dat komt doordat ik gewoon blij ben op mijn score.

Nu komt het echt werkt.

Een Fragrance voor elke ruimte in je woning! Bestaat dat dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geeft een reactie wat u van het blog/bericht vindt.
Alvast bedankt.