vrijdag 1 mei 2015

Moederdagkado tip een product van Greenleaf


Elk jaar moederdag vieren. 
Elk jaar weer nadenken, wat je haar zal geven. 
Doosje bonbons? Nee, heb ik vorig jaar al gegeven
Giftcard? Hmmm wat voor een card!
Geurtje? Parfum! Hmmm

Ik heb een tip voor u namelijk een huisgeurtje (aromageurtje) Fragrance voor in huis. 
En dan heb ik het niet over zomaar een luchtje nee ik heb het over één van de heerlijke en mooi uitziende fragrance van Greenleaf. Kijk hieronder hoe mooi deze producten er stuk voor stuk uitzien. 
Zoals ze eruit zien zo heerlijk ruiken ze ook, duur? Nee joh. Wat is duur tegenwoordig. 
Voor een bosje bloemen betaal je ook al gauw € 10,00 voor en hoelang staan deze? hopelijk twee weken als je mazzel hebt. 

Ik zal even een opsomming geven:
  • Roomspray - even schudden en sprayen waar u wilt, de geur blijft lang hangen € 13,95 
    Roomspray - even schudden en sprayen waar u wilt, de geur blijft lang hangen € 13,95 






  • Geurzakjes (sachets om precies te zeggen)  Smal € 2,25 - Slim € 2,95 - en Large € 3,95 Deze geurzakjes geuren minimaal 1 jaar. 
    • Geurzakjes (sachets om precies te zeggen)  Smal € 2,25 - Slim € 2,95 - en Large € 3,95 Deze geurzakjes geuren minimaal 1 jaar. 

    • Geurzakjes (sachets om precies te zeggen)  Smal € 2,25 - Slim € 2,95 - en Large € 3,95 Deze geurzakjes geuren minimaal 1 jaar. 

    • Geurzakjes (sachets om precies te zeggen)  Smal € 2,25 - Slim € 2,95 - en Large € 3,95 Deze geurzakjes geuren minimaal 1 jaar. 

    • Geurzakjes (sachets om precies te zeggen)  Smal € 2,25 - Slim € 2,95 - en Large € 3,95 Deze geurzakjes geuren minimaal 1 jaar. 
  • Candle tin € 11,95 wederom in een mooie gekleurd blik 
    • Candle tin € 11,95 wederom in een mooie gekleurd 



  • Candle Cubes ook mooie verpakte doosjes. € 2,25 


  • Dan heb ik het nog niet eens gehad over: Home fragrance, Signature Reed Diffusers en meer.

Heb ik u nieuwsgierig gemaakt :) 
kijk dan het hele assortiment op www.something4you.nl.  Officiëel leverancier van Greenleaf 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Geeft een reactie wat u van het blog/bericht vindt.
Alvast bedankt.